Friday, October 23, 2009

Mengapai Kecemerlangan dan Keberkatan Ilahi


BISMILAHIRRAHMANIRAHIM
YA- ALLAH YA-RAHMAN YA-RAHIM

Jadikanlah DIRIKU insan terbilang dan terpuji dalam segala aspek dunia dan akhirat serta amat dihormati.

Berikanlah keberkatan, rahmat, taufik, hidayah serta rezeki yang melimpah ruah, kecemerlangan yang berterusan dan keredaan yang berpanjangan untuk diri, isteri, anak-anak serta keluargaku dan sahabat handaiku, guru2, uztaz dan pensyarah serta muslimin muslimat yang membahagiakan hidup kami di dunia dan akhirat.

Tunjukanlah saya jalan benar dan mudah untuk saya menjadi jutawan dan ilmuan yang dermawan, membuat pelaburan dan simpanan 10 juta dan menguasai segala ilmu dunia dan akhirat. Jadikanlah ucapanku, ceramahku, kata bicaraku, nasihatku, penampilanku, jatidiri dan sahsiah diri serta imej kendiriku sentiasa memukau dan mempesonakan orang yang mendengarnya dan amat-amat dihormati dan dihargai.
AMIN YA RABBALALAMIN
RENUNGAN
Apabila kamu mengejar DUNIA, dunia akan lari meninggalkan kamu. Tapi apabila kamu mengejar AKHIRAT, nescaya dunia akan datang tunduk kepada kamu.

RENUNGAN
Gagal sekali tidak bermakna gagal selama-lamanya.

1 comment:

ISHAK HASSAN said...

Pehhh....hebat betul doa tuan...tahniah insan cemerlang. Segala keprihatinan, budi, jasa, bantuan serta khidmat nasihat tuan adalah hadiah yang paling mahal untuk dijadikan kenangan seorang sahabat.

Orang-orang yang hebat hari ini adalah orang-orang biasa suatu ketika dahulu